Avatar billede sarge Nybegynder
10. august 2004 - 20:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Hjælp til at komme på Internet med HP Jornada 520

Jeg har haft en HP Jornada i 3 år, og har været glad den og i samme tidsrum har jeg haft Telmore.

Nu har jeg fået en Siemens S55 med GRPS. Jeg vil derfor gerne kunne gå på nettet med min PDA via IRDA, hvilket begge dele har. Jeg har dog ikke fået det til at fungere og har nu forsøgt at komme i en uge. Har set på eksperten,HP's hjemmeside samt PDANMARK.dk

Alt dette dog uden held, derfor vil jeg gerne høre nogen som kan hjælpe mig med mit problem
Avatar billede cob Nybegynder
10. august 2004 - 20:38 #1
Du skal nok finde en anden kategori til dit spørgsmål - efter som du spørger under PalmOS...
men se evt her: http://www.pdamed.dk/forum/viewtopic.php?p=5085
Avatar billede sarge Nybegynder
10. august 2004 - 22:09 #2
MAnge tak jeg er på nettet nu men må se hvad jeg så skal gøre

tak tak