Avatar billede mikkelz Nybegynder
10. august 2004 - 19:34 Der er 6 kommentarer

hot or not system med fejl!

Jeg har downloadet et system til min hp men det virker ikke. Denner fejl kommer op når jeg prøvet at bruge det default.asp/:

Microsoft VBScript compilation error ´800a03ea´

Syntax error

inc_settings.asp, line 66

Set objRegExpEMail = New RegExp
---------------------^

link til downlaod: http://www.asp.dk/sources.asp?mode=view_source&tech_id=1&id=1623

og i øvrigt, så kommer denne fejl op i meget af det jeg laver:
ADODB.Connection.1 error '800a0bb9'
Avatar billede mikkelz Nybegynder
10. august 2004 - 20:48 #1
giver gerne MANGE ekstra point for at få det til at virke
Avatar billede goose Nybegynder
12. august 2004 - 15:49 #2
- måske jeg spørger dumt, men du bruger en mySQL database og har oprettet tabellerne med den medfølgende sql fil ?

/Goose
Avatar billede mikkelz Nybegynder
12. august 2004 - 21:45 #3
bruger mySQL, men fatter ikke det der med at oprette tabellerne med den medfølgende sql fil??? aner ikke hvad det er hgelt præcist jeg skal foretage mig!
Avatar billede goose Nybegynder
13. august 2004 - 13:19 #4
Hvis du ikke har oprettet tabellerne i din database kan jeg da godt forstå hvis du ikke kan få det til at virke.
Sql filen indeholder oplysninger omkring opbygning af de enkelte tabeller og kan oprettes vha. f.eks. MySQLfront:

http://www.mysqlfront.de/

Som sagt, hvis du ikke har oprettet databasen iht. medfølgende sql fil er det nok her du skal begynde.

/Goose
Avatar billede mikkelz Nybegynder
14. august 2004 - 14:14 #5
jeps, det ved ejg, men jeg ved bare ikke hvordan man lige fikser de der tabeller. Når jeg åbner en database går den jo bare ind i det der program, men jeg ved ikke hvad jeg skal bruge det til og hvordan det fungere og hvad jeg skal gøre!
Avatar billede goose Nybegynder
16. august 2004 - 18:45 #6
Der kan jeg desværre ikke hjælpe dig yderligere, du er nød til allerførst at sætte dig ind i hvordan du opretter tabeller i din database ved hjælp af en sql fil, men hvis du connecter til din database via MYsql Front og vælger at importerer den sql fil som er med i scriptet burde det da ikke være helt umuligt ?

/Goose