Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
10. august 2004 - 15:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Betinget formattering kan ikke vælges (greyed out)

Jeg arbejder med en excelfil, som er delt.

Derudover er der autofilter slået til.

Jeg har et celleområde, som skal have en bestemt farve hvis en betingelse er opfyldt. Jeg markerer celleområdet op men kan ikke vælge funktionen "betinget formattering".

Er der nogle gode bud på  hvad der kan være galt?
Avatar billede jpvj Nybegynder
10. august 2004 - 15:34 #1
Kan det være noget beskyttelse på arket/cellen, der er slået til?
Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
10. august 2004 - 15:44 #2
Måske. Det er ikke muligt at vælge den sædvanlige ark-/mappebeskyttelse på et delt regneark, og "beskyt delt regneark" er ikke slået til.
Avatar billede christianjacobsen Nybegynder
11. august 2004 - 11:07 #3
Har selv opdaget, at det er pga. delingen at det ikke virker. Slog deling fra og straks kunne jeg anvende betinget formattering. Efterflg tilslutning af deling igen
-> viola den betingede formattering som er sat op virker stadig, men jeg kan igen ikke vælge menupunktet (greyed out).