Avatar billede sagga Nybegynder
10. august 2004 - 12:52 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

comand.. dos

hey eksperter-.!

jeg ku godt tænke mig at vide hvordan man sender besked til vores netværks system.. altså her tænker jeg på gennem command

fx net send og i stedet for at skrive vedkomemndes bruger navn men hvordan ville jeg ku send en besked gemme dos til alle i lokalet..?

hilsen sagga
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 12:54 #1
alternative er netpopup.. søge efter netpopup
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 12:55 #2
jeg mener winpopup
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2004 - 12:56 #3
søge efter winpopup i denne computer .. ligger højst sn. i C:windows
Avatar billede roenving Novice
10. august 2004 - 12:56 #4
NET SEND {name | * | /DOMAIN[:name] | /USERS} message
Avatar billede roenving Novice
10. august 2004 - 12:57 #5
Første link i en googling efter net send all ...

http://www.computerhope.com/nethlp.htm#03 og så til syntax !-)
Avatar billede roenving Novice
10. august 2004 - 12:59 #6
Avatar billede sagga Nybegynder
10. august 2004 - 13:00 #7
altså jeg mener bare at.. hva ska man skrive efter jeg har skrevet net send ("")sådan så jeg sende besked til alle i lokalet..!
Avatar billede roenving Novice
10. august 2004 - 13:02 #8
To send a message to all users connected to the server, type:

net send /users This server will shut down in 5 minutes.