Avatar billede jolly-dog Nybegynder
09. august 2004 - 20:48 Der er 6 kommentarer

opstart til win98

har lige installeret win98 på en bærbar (pentium 133)
det kører helt fint, men efter jeg installerede netkortet, er der kommet et par fejl ved opstart.
når den er ved at indlæse win98 skriver den først vredir.vsd fejl tryk på tast og derefter dfs.vxd fejl tryk på tast.
når man så kommer ind i win98 skriver den msnp32.dll
sti blev ikke fundet.
det var en misløkket installation og derefter fjernelse der forsagede det.
har fået installeret netkortet rigtigt nu.
men gad godt hvis man ikke skulle trykke 3 gange bare for at komme i windows. så jeg vil gerne vide hvordan man fjerner dette i opstarten

tak på forhånd
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 21:32 #1
Tanke:
[Start][Kør][Msconfig][Fanen start][Afklik mistænkelige elementer]
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 21:33 #2
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 21:48 #3
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 21:49 #4
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml - Afklik mistænkelige elementer
Avatar billede majsmarken Nybegynder
09. august 2004 - 21:49 #5
Well - ???
Avatar billede tonnybrandt Nybegynder
09. august 2004 - 23:46 #6
Du åbner regedit (klik start | kør, skriv regedit og tryk enter)
Så klikker du rediger | søg, skriver vredir.vxd i feltet og ok. Når den finder den sletter du den, tryk F3 for at fortsætte søgningen. Bliv ved indtil søgningen er slut.
Gør det samme med dfs.vxd og msnp32.dll.

Gør ikke andet herinde end dette. Det er hjertet af windows du er inde i.