Avatar billede abcdefghijklmn Nybegynder
09. august 2004 - 13:26 Der er 1 kommentar

SmS-billeder fra website til telefon

Jeg kunne godt tænke mig at lave et website, hvor brugeren kan overføre billeder fra website til sin egen telefon, og hvor det koster et bestemt antal kroner pr. billede. Jeg ved at konceptet eksisterer idag, men jeg kunne også tænke mig at "være med".
Nu er jeg ikke den store programmør, kun grafisk uddannet, men er der nogen som kan give mig hemmeligheden bag hvordan man kanfuldføre sådan et projekt i praksis - uden det koster noget?...eller nogle der ved hvilke system der ligger bag og hvor meget det koster?
Avatar billede triple-x Nybegynder
09. august 2004 - 14:07 #1
du kommer ikke gratis igennem dette projekt, det kan let blive en dyr fornøjelse, men det du kan gøre er at starte med at kontakte SMS A/S for at høre dem af om deres gateway som du skal bruge for at kunne sende overtakseret sms, jeg mener prisen ligger på omkring 5000 for oprettelse og derefter et gebyr pr sms sendt.

Derudover hvis du slet ikke kan programmere, så har du også en udgift på en programmør da det ikke bare en lille hemmelighed der skal røbes før du lige laver sådan et system.