Avatar billede kego Nybegynder
09. august 2004 - 13:12 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Script Host - problemer med danske vokaler

Hej,
Jeg har et galleri med billeder og video, hvor jeg via asp genererer en .bat-fil. Denne .bat-fil kalder win media encoder, som så laver mine .avi'er om til .wmv'er.

Nå, men mit problem er, at script host'en ikke kan håndtere, når der er æ, ø eller å i stien til mine billedmapper. Og da jeg ikke umiddelbart kan/vil fjerne æøå i navngivelsen af mine billeder, er jeg nødt til at prøve at finde en løsning på håndteringen af æøå i script host'en.

Nogen der har en fiks ide, som jeg kan afprøve? :)

De bedste hilsner
Kristian
Avatar billede kego Nybegynder
09. august 2004 - 13:22 #1
Præcisering ...
Fejlen: 0x80070003 - The system cannot find til path specified.
Denne opstår da æøå vises forkert; ø laves til °, å til Õ og æ laves til en underligt u, som jeg ikke kan gengive.
Avatar billede kego Nybegynder
14. august 2004 - 01:01 #2
Løsning fundet - media encoders vbs fil tilrettet istedet ...