Avatar billede henningk Nybegynder
26. februar 2001 - 12:20 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Problemer med udpakning af Norton Personal Firewall

Jeg kan ikke udpakke en Norton Personal Firewall exe.fil hverken fra skivebord eller programmappe. Filen placeres på C:\\Windows\\Temp. Filen er downloadet fra TeleDanmark via ADSL til min Win2000. Da jeg havde Win98 gik det fint. Gode råd efterlyses.
Avatar billede manon Nybegynder
26. februar 2001 - 12:24 #1
Kun at den EXE fil du har fået fat i ikke er til win2000 måske!
Avatar billede manon Nybegynder
26. februar 2001 - 12:25 #2
På min vil NIS ikke inst. sig før den også har Norton Antivirus - måske har det noget med det at gøre.
Avatar billede dana Nybegynder
26. februar 2001 - 12:47 #3
http://www.opasia.dk/kundeservice/firewall/install_vejl.shtml

Filen du klikker på hedder:Npf_DA.exe
Avatar billede dana Nybegynder
26. februar 2001 - 13:27 #4
I yderste tilfælde kan der være sket noget med filen, så prøv at downloade den igen og installér fra den nye fil.
Avatar billede dana Nybegynder
26. februar 2001 - 13:33 #5
Jeg sidder lige og kigger på filen til NPF som jeg selv installerede fra her i weekenden. Den hedder Npf2k_DA.exe Det er ikke det, der står i TDC\'s vejledning.
Avatar billede henningk Nybegynder
26. februar 2001 - 13:44 #6
Tak til manon
Jeg har prøvet med Norton Antivirus fra TDC, men de havde den ikke til win2000.
Avatar billede dana Nybegynder
26. februar 2001 - 13:46 #7
Hvad hjalp så?
Avatar billede henningk Nybegynder
26. februar 2001 - 13:59 #8
Tak dana, men download af Npf2k_DA.exe (15MB)og udpakningsforsøg resulterer i flg. windows installer dialogboks: \"he feature you are trying to use is on a network ressource that is unavailable. Click OK to try again, or enter an alternate path to a folder containing the installation package `NPF.msi` in the box below\"
Når jeg så klikker på OK eller forsøger på
\"Use feature from:C:\\WINDOWS\\TEMP\\PFT135~TMP\\NPF\\\" i browserfac. skriver den at windows installer ikke kan finde C:\\WINDOWS\\TEMP\\PFT135~TMP\\NPF\\NPF.msi.
Avatar billede manon Nybegynder
26. februar 2001 - 22:59 #9
Henningdk >>

Prøv at skrive til Norton - de burde kunne give dig en løsning.

Ellers skulle din NPF.msi fil ligge på din cd eller den mappe du har udpakket din Npf2k_DA.exe.
Avatar billede dana Nybegynder
27. februar 2001 - 01:41 #10
Npf2k_DA.exe er downloadet fra TCD....
Avatar billede dana Nybegynder
27. februar 2001 - 01:42 #11
ooops....TDC!