Avatar billede skarven Nybegynder
08. august 2004 - 17:21 Der er 9 kommentarer

autokørsel

Har lavet en præsentation via Instant demo, lagt .htm filen på min server, når jeg så åbner filen starter den ikke automatisk. Man skal højre klikke og markere play, er det ikke muligt at få den til at starte automatisk ved åbning
:-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2004 - 18:02 #1
Er det ikke noget du skal angive i programmet "Instant Demo"?
Avatar billede skarven Nybegynder
08. august 2004 - 18:15 #2
Nej har tjekket det.
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2004 - 18:24 #3
Hvad står der i din html-fil? Prøv at paste den herinde...
Avatar billede skarven Nybegynder
08. august 2004 - 18:27 #4
Okey her er den så
<html>
<body>

<OBJECT classid="clsid:D27CDB6E-AE6D-11cf-96B8-444553540000"
codebase="http://download.macromedia.com/pub/shockwave/cabs/flash/swflash.cab#version=6,0,40,0"
WIDTH="1024" HEIGHT="791" id="præsentationfluefiskersiden">
<PARAM NAME=movie VALUE="præsentationfluefiskersiden.swf">
<PARAM NAME=quality VALUE=high>
<PARAM NAME=bgcolor VALUE=#FFFFFF>

<EMBED src="præsentationfluefiskersiden.swf" quality=high bgcolor=#FFFFFF WIDTH="1024" HEIGHT="791"
NAME="præsentationfluefiskersiden" ALIGN="" TYPE="application/x-shockwave-flash"
PLUGINSPAGE="http://www.macromedia.com/go/getflashplayer"></EMBED>
</OBJECT>

</p>
</body>
</html>
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2004 - 18:33 #5
Prøv lige at sætte dette parameter ind efter de andre:
<param name="play" value="true" />
Avatar billede skarven Nybegynder
08. august 2004 - 18:38 #6
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2004 - 18:51 #7
Nåårh... så forstår jeg bedre. Det er jo bare pga. den styring som Instant Demo giver - flashen 'kører' jo godt nok, det er bare menuen nederst til venstre der venter på at man trykker på play. Flashen er pauset.

Kan du ikke bare skrive på første side at for at se præsentationen, så skal man lige trykke play?
Avatar billede skarven Nybegynder
08. august 2004 - 18:56 #8
Jo det må jeg så gøre, men tak alligevel :-)
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
08. august 2004 - 18:57 #9
Det var så lidt! :-)