Avatar billede twister10 Nybegynder
08. august 2004 - 14:38 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Bil database

Hejsa!

Kan I ikke hjælpe mig med at finde en sourcekode til en bilforhandler-side, altså med database til bilerne, hvor ejeren af butikken selv kan logge ind og tilføje nye biler??
Der skal også kunne uploades billeder...

Mvh. Martin
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2004 - 14:47 #1
direkte bilforhandler er det ikke, men det er en generel shopping-side du kan finde her; www.oscommerce.com / www.oscommerce.dk

Direkte en færdig bilforhandler-side er nok noget nær umuligt at finde færdig :)
Avatar billede twister10 Nybegynder
08. august 2004 - 14:53 #2
Det ser rigtigt godt ud, men det er ikke bygget i ASP osgå vel?
Avatar billede rasm Nybegynder
08. august 2004 - 14:56 #3
Hej twister jeg vil lave en komplet til dig for 400 kr, hvor dine ønsker bliver opfyldt.
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2004 - 14:57 #4
Nej - der er ikke særlig meget brugbart af større ting udviklet i ASP. PHP = Open Source og dermed også noget større chance for store og gode ting gratis i PHP.

Jeg kender ikke noget der kan hamle op med det du umiddelbart ønsker i ASP uden at det bliver lavet fra bunden - men så koster det også
Avatar billede rasm Nybegynder
08. august 2004 - 14:58 #5
dvs at du selv bestemmer alt selv du skal bare sige det til mig.
Avatar billede KingMedia Novice
08. august 2004 - 14:59 #6
rasm >> nu tænker jeg lidt for mig selv.. 400kr ? for et komplet bilforhandler site, med alt serverside programmering ?

er bare nysgerrig, om du måske er ved at udkonkurrere alle ?

/Mads
Avatar billede rasm Nybegynder
08. august 2004 - 15:00 #7
nej, jeg kan bare godt lide at kode:D
Det er det jeg laver i næsten al min fritid:D

så 400 kr:D
Avatar billede keysersoze Guru
08. august 2004 - 15:01 #8
Hvis det er den pris du kan arbejde for og det stykke arbejde du leverer overholde gængse XHTML-standander, databasen er korrekt normaliseret og ASP-koden også er optimal, så har jeg da flere ting der med lethed kan betale sig for mig at sende videre til dig... Det er ikke for at genere eller noget, men jeg tror seriøst ikke at nogen kan lave en gennemarbejdet side for den pris.
Avatar billede rasm Nybegynder
08. august 2004 - 15:03 #9
har jeg ikke læst ordentligt?, ehmm jeg vil lave den i PHP:(
Avatar billede KingMedia Novice
08. august 2004 - 15:03 #10
rasm > Ikke for at genere på nogen måde, men hvis du ikke forlanger mere end 400kr, så må du være rimelig grøn i ASP :o)

Bare alene ud fra twister10's spørgsmål, kan jeg da hurtigt se at det er rigtig mange timers arbejde der er involveret.

hvis du så virkelig så godt kan lide at programmere, så hjælp manden, men drop de penge :o)

/Mads
Avatar billede KingMedia Novice
08. august 2004 - 15:04 #11
rasm >> PHP ??

<snip>

Du er her : Eksperten : Spørgsmål & Svar : Programmering : Script : ASP : Bil database :

</snip>

Du svarer i ASP kategorien og regner med at det skal være PHP ? :o)

/Mads
Avatar billede rasm Nybegynder
08. august 2004 - 15:06 #12
jeg klikkede på nyeste spørgsmål:P

Undskyld forstyrrelsen.
Avatar billede twister10 Nybegynder
09. august 2004 - 15:46 #13
rasm>> Det gør ikke noget, kender det selv :-)

Er der andre der har noget liggende?? i ASP ;-)
Avatar billede twister10 Nybegynder
09. august 2004 - 15:47 #14
Siden skal bare være RIGTIG simpel....
Avatar billede twister10 Nybegynder
16. august 2004 - 09:11 #15
Jeg har fået en bekendt til en ven til at hjælpe mig, go fået et rigtigt godt setup der er simpelt.
Tak for Jeres tid vedr. subject!
Avatar billede twister10 Nybegynder
16. august 2004 - 09:12 #16
Jeg lukker hermed spørgsmålet!