Avatar billede mikester Nybegynder
08. august 2004 - 12:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Icemat eller alm. musemåtte

Hej.

Fik en sort Icemat i fødselsdagsgave for et par måneder siden. Prøvede den et par gange, men jeg syntes simpelthen den er så dårlig. Min Mus er en Logitech Cordless Mouseman Optical - som virker fint på næsten alt andet.

Jeg har prøver at sidde og fedte rundt med det teflon der er med, men det virker hamrende Uholdbart.

Nogen der har et tip???
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. august 2004 - 12:32 #1
Ja det er måske bare mig, men jeg foretrækker en *ikke* trådløs mus - den er ti gange lettere end en trådløs pga. batterierne.
Avatar billede bernie Nybegynder
08. august 2004 - 13:28 #2
1: icemat er en kanon fed mussemåtte som (efter min mening er det den bedste måtte)
2: har selv en black icemat og en logitech mx510 (den perfekte kombination) så det er ikke måtten men  din mus du skal gi skylden
3: fatter ikke hvad du mener med uholbart teflon? teflon gør det 10 gange bædre (det teflon som steelpad bruger er kanon godt i forehold til det der er med en icemat)
Avatar billede doggy82 Praktikant
08. august 2004 - 13:38 #3
Og "logitech mx510" er heller ikke trådløs - right?

Jeg bruger forresten Microsoft Intellimouse Explorer
Avatar billede bernie Nybegynder
08. august 2004 - 13:42 #4
nej den har en hale
Avatar billede mikester Nybegynder
08. august 2004 - 14:31 #6
det er IKKE musen der er noget galt med. Den kører uden problemer på en almindelig måtte.
Men burde en Icemat virker optimalt hvis man bare sætter det der teflon på fødderne??
Avatar billede majskolbe Nybegynder
02. december 2004 - 20:07 #7
Din mus og icematten, passer bare ikke sammen?

Det er ikke de eneste kombinationer som ikke virker sammen :)
Har selv en Icemat og en eller andet trådsløs optisk, de kan bare ikke køre sammen :)

Så giv din mus skylden :)

//majskolbe