Avatar billede gekko Nybegynder
06. august 2004 - 13:10 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Slippe for den hvide bar øverst og nederst i flash player vinduet

Hey der!

Jeg har lavet en lille flash-film, der åbner i et nyt (lille)vindue.
for at slippe for rullegardins-menuerne, har jeg indsat "Stage.showMenu = false;" i den første frame. Dette virker også, men desværre vises der nu en lille hvid bar øverst og nederst i flash player vinduet (når jeg eksporterer til en .exe fil).

Hvordan slipper jeg for dem?

Mvh.
Gekko
Avatar billede pyroman Nybegynder
06. august 2004 - 13:21 #1
Hmm - det er der ikke når jeg gør det...
men prøv med:

fscommand("showmenu","false");
Avatar billede gekko Nybegynder
06. august 2004 - 13:34 #2
det hjalp ikke... Det "lille" vindue kører 1024x768.
Jeg kan resize flash player vinduet, så det passer manuelt - men hvorfor starter den i forkert størrelse?
Avatar billede gekko Nybegynder
06. august 2004 - 15:15 #3
det er ligesom om, det stykke hvide, der er passer præcis i størrelsen til rullegardinsmenuen (hvaldelen i toppen - og den anden halvdel i bunden).
Avatar billede pyroman Nybegynder
06. august 2004 - 17:49 #4
Hmm - dit flash er sygt...
Måske er det bare flashplayeren - prøv at få nogle andre til at se på den...
Avatar billede brianus Nybegynder
06. august 2004 - 20:00 #5
Jeg har haft samme problem. Løste det ved at lave flashindholdet større end stage - altså gå til y=-5 og nederste y+5 (kan ikke lige huske om det er de rigtige tal). En anden mulighed er at lave en exe via et program som SWF Studio. Det laver ikke det samme åndssvage nummer som Flash.
Avatar billede gekko Nybegynder
31. august 2004 - 11:47 #6
Det virkede desværre heller ikke... Forstår det ikke... Nå - men når jeg åbner swf filen i en browser (og ikke bruger flash plyeren) laver den ikke nummeret.

Det er vist en sag for the x-files - jeg lukker her...