Avatar billede sapworld Nybegynder
06. august 2004 - 11:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Nogen der kender dette kald?

Hej
Jeg kan hente data med nedenstående kode. Er der et kald til en sql databse eller?????

'initialize object
Set objPData=Server.CreateObject("wspdata.book")

blnExact=True
intMaxRows=100

'example getting data from initials:
strSearchString="XXXX"
intResults=objPData.GetSummaryFromInitials(strSearchString, blnExact, intMaxRows, arrResults)

Nogen der evt. kender en god tutorial?

/Kim
Avatar billede cesil Nybegynder
06. august 2004 - 13:48 #1
wspdata.book må være en hjemmelavet klasse.
GetSummaryFromInitials må være en function i klassen.

hvis du vil vide om der er kald til en database må du kigge i klassen.
Avatar billede sapworld Nybegynder
07. august 2004 - 19:14 #2
Takker for svar. Kan du fortælle nærmere hvad en hjemmelavet klasse er for en?

/Kim
Avatar billede cesil Nybegynder
09. august 2004 - 15:36 #3
lige som andre programmeringssprog understoetter asp til en vis grad objectorienteret programmering, hvor klasser er et emne. En klasse kan sammenlignes med en funktion. I klassen kan der saa vaere en raekke funktioner du kan goere brug af, som fx GetSummaryFromInitials i dit eksempel.
Avatar billede sapworld Nybegynder
11. august 2004 - 04:41 #4
Hej Cesil

Tak for svaret

/Kim