Avatar billede ossi Nybegynder
26. februar 2001 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

RedHat 7.0

Hejz@,

Jeg har et KÆMPE prroblem med RedHat 7.0...

Jeg er nået igennem installationen men når jeg starter Gnome op kan jeg ikke bruge AltGr, Backspace og andre ellers nyttige taster...

Jeg har sat den til et Generic 101 tastatus med dansk layout og \"dead keys\".

Kan i hjælpe?

Jeg kunne bruge alle tasterne da jeg var i selve installationen af RedHat...

-- Ossi --
Avatar billede jjdis Nybegynder
26. februar 2001 - 09:51 #1
Du skal bruge generic 102 taster hvis det skal være kompatibelt...

Er der en måde hvor du kan teste alle tasterne - se om nogle er byttet om.
Avatar billede ossi Nybegynder
26. februar 2001 - 11:42 #2
Tjo...

HVis jeg selv skulle sige det opfører det sig som et UK/US tastatur...

Jeg har prøvet at bruge Setup > Keybord configuration og valgt dk_latin1 også uden held...

HJÆLP!

-- Ossi --
Avatar billede hvidlogspusher Nybegynder
18. maj 2001 - 18:17 #3
du skulle lige prøve med et andet tastatur....
for det rigtigt at du skal vælge generic 101 og dansk latin...
Avatar billede ossi Nybegynder
21. maj 2001 - 07:56 #4
Jeg fandt selv problemet!

+ Jeg har skiftet til RH 7.1!