Avatar billede popcorn Nybegynder
06. august 2004 - 01:20 Der er 5 kommentarer

Ingen adgang til Internet

Hej.
Jeg kan ikke gå på internettet fra min HP Ipaq 1940 igennem mit Access Point.

Jeg kan godt indtaste ip-adressen på mit access Point, og arbejde med access pointet fra min HP Ipaq 1940.

Men jeg kan ikke komme videre ud på nettet.

Hvad kan der være galt. ?
Avatar billede krogsager Nybegynder
06. august 2004 - 03:04 #1
-er med på en lytter :)
Avatar billede sth Novice
08. august 2004 - 11:30 #2
efter hvad jeg kan se så er HP Ipaq 1940 ikke født med IEEE 802.11b, har du købt et "netkort" til den ?
Avatar billede popcorn Nybegynder
08. august 2004 - 11:35 #3
Ja, jeg har købt et (SDIO Wireless LAN Card)
Avatar billede webname Nybegynder
07. marts 2005 - 22:17 #4
Du skal sætte den til automatisk ip adresse, hvis det ikke virker skal du mauelt intaste ipadressen og det vigtigste DNS-adresserne. Hvis du ikke ved hvilken dns du har så send mig en mail med hvilket selskab du er opkoblet til på it@klubsider.dk
Avatar billede webname Nybegynder
07. marts 2005 - 22:18 #5
Har du lukket den ind i krypteringen med dens mac-adrese?