Avatar billede rewolf Nybegynder
26. februar 2001 - 08:57 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

brugersystem?

HARJ!

erhm....jeg har nu siddet og leget lige med PHP...ret vild faktisk, men jeg står nu har mangler en godt og brugbart brugersystem....

Det sakl lige siges at jeg har leget lidt med det selv, men kan ikke så det til at virke....:o(

håber der R hjælp at finde derude....:o)
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. februar 2001 - 09:05 #1
Et med TEXT-filer: http://delfs.dk/php/skrammel/brugersys.zip

Jeg har to, begge skrevet i PHP og bruger mySQL, et med cookie og et med sessions.... 200 point, og det er dit :)
Avatar billede rewolf Nybegynder
26. februar 2001 - 09:08 #2
okay, skal vi så blive enige om at du sætter det op for mig da jeg ikke fatter en mater at MySQL? Så kan vi snakke points :o)
Avatar billede rewolf Nybegynder
26. februar 2001 - 09:10 #3
Så kan du lige sende mig en brev-kursus i stavning samtidig :o)
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. februar 2001 - 09:14 #4
Kan ikke klare det med stavningen, jeg er selv en spade til det! - nok om det!

Jeg kan godt sætte det op for dig, hvig du har mulighed for mySQL på din server - har du det?
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. februar 2001 - 09:14 #5
Du kunne jo også bare acceptere med de 30 point, hvis det brugersystem som delfs har lavet?
Avatar billede rewolf Nybegynder
26. februar 2001 - 09:18 #6

har jeg prøvet at bruge forhen....jeg kan ikk få det til at virke....(DELFz)

ja, jeg tror vist nok jeg har MySQL, men jeg undersøger det lige....
Avatar billede lojmann Nybegynder
26. februar 2001 - 09:46 #7
Hvorfor acceptere du så? Når du IKKE kan bruge det?
Avatar billede rewolf Nybegynder
26. februar 2001 - 10:06 #8
Tjaaa?

du skal jo have nogle point...:o)

kan vi snakke over ICQ - det R noget hurtigere..?!

ICQ:104321538