Avatar billede runarr Nybegynder
05. august 2004 - 16:20 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Tikkende lyd

Min Dell 86000 (formentlig dens harddisk) er begyndt at afgive en regelmæssig høj svag tikkende lyd. Den er ved at drive mig til vanvid.

Lyden startede (mærkeligt nok) efter at jeg havde geninstalleret min IR-driver.

Er der nogen der kender til problemet - og løsningen ?
Avatar billede runarr Nybegynder
05. august 2004 - 16:20 #1
Dell 8600 selvfølgelig
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
05. august 2004 - 17:36 #2
Vi havde en HDD (for en måned siden) der tikkede, den fik et par forsigtige slag med en omvendt skruetrækker og så holdt den op, det var en indikation om at den snart skulle skiftes, og det blev den igår.
Avatar billede zenorph Nybegynder
05. august 2004 - 17:38 #3
Har også en disk der gør det, men bruger den fortsat - har sagt det i snart 1 år, men hva'... lortet virker (endnu) :-)

Men nok på tide du finder en lille disk ...

<\\zenorph
Avatar billede tubber Juniormester
05. august 2004 - 20:03 #4
Jeg havde også en der gjorde det, det fik jeg byttet på garantien, har en kammirart der har en og han sagde jeg bruger den også bare til den begynder at blive for dårlig, men ak skulle han ikke ha gjort for pludselig tikkede den kun og kunne ikke findes i bios......

Så se at få en ny disk og flyttet data

/Tubber
Avatar billede runarr Nybegynder
09. august 2004 - 21:28 #5
Det lyder slemt...
Avatar billede runarr Nybegynder
10. marts 2005 - 09:45 #6
lukker