Avatar billede krofar Nybegynder
05. august 2004 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

problemer med sort skærm

Jeg har et problem med mit skærmbillede, det går i sort med jævne mellemrum, og til sidst går det helt i sort, så jeg skal genstarte. Jeg har forsøgt med systemgendannelse, checket for virus, samt opdateret driveren til skærmkortet, men alt sammen uden held.
Dette er MEGET irriterende, så jeg håber at nogen kan hjælpe.
Avatar billede triple-x Nybegynder
05. august 2004 - 16:48 #1
er det kun selve skærmen der går i sort, kører computeren stadig?
Avatar billede krofar Nybegynder
05. august 2004 - 17:51 #2
Ja, computeren kører stadig.
Jeg kan iøvrigt godt starte op i fejlsikret tilstand.
Avatar billede tnybo Nybegynder
11. august 2004 - 21:09 #3
Ud fra mit beskedne kendskab lyder det ikke rigtigt som et hardware-problem, men alligevel: har du prøvet med et andet skærmkort?

(Jeg går selvfølgelig ud fra, at du omhyggeligt har tjekket både strøm- og signalstik.)
Avatar billede krofar Nybegynder
12. august 2004 - 08:30 #4
Jeg har har tjekket både strøm- og signalstik, jeg har ikke lige mulighed for at prøve med et andet skærmkort. Men det kan jo blive løsningen at købe et nyt.
Avatar billede krofar Nybegynder
23. februar 2005 - 12:39 #5
Jeg har købt en hel ny pc istedet for:-)