Avatar billede znuggle.com Nybegynder
04. august 2004 - 14:50 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Acra ApS og Fairhost ApS drives me nuts!

Hej eksperter!

Nu har jeg døjet med nedetider, dårlig service og ikke tilfredsstillende "services" fra Fairhost.dk stort hele den periode, jeg har haft webhotel hos dem. Næsten hele perioden har Fairhost lidt af nedetider (bl.a. pga. hackerangreb med mere), hvilket har påvirket alle os kunder. Fairhost har - da jeg oprettede mit webhotel - lovet en oppetid på 99,7%, hvilket er langt fra er et tal, der passer til den oppetid, de har leveret.

Derudover svarer de ikke på mine mails, og hvis jeg prøver at ringe, får jeg bare en telefonsvarer i røret, som henviser til at skrive en e-mail til info@acra.dk, hvilket - som sagt - ikke giver resultat.

Med mere virker deres kontrolpanel ikke, og det er ikke muligt at administrere subdomæner eller e-mail konti.

Jeg vil meget gerne opsige mit webhotel, men det er ikke muligt, da de ikke besvarer mine e-mails.

Med denne tråd vil jeg gerne høre, om der er andre, der har haft erfaringer med Fairhost ApS eller Acra ApS, eller nogen, som kan give mig nogle råd til, hvad jeg skal gøre for at få dem til at svare på mine mails.

På forhånd tak!
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
04. august 2004 - 14:52 #1
Hvis det kan være til nogen hjælp, er der her nogle informationer om Acra ApS:

CVR-nr.:

Navn:
ACRA ApS

Adresse:
c/o Ronni Poulsen
Kalundborgvej 63A
4200 Slagelse

Status:
Selskabet er normalt

Sidst offentliggjorte regnskab:
Intet regnskab offentliggjort

Binavn(e):
FAIRHOST ApS
FRISERVERPLADS ApS
GAMEHOST ApS

Journal sager:
Ingen verserende journalsager på 27001351
Avatar billede ssp37 Nybegynder
04. august 2004 - 23:43 #2
Benyt dig dog af et selskab der har forstand på tingene fremfor et nyt selskab der absolut ikke aner en pind om at drive et ordentligt system, der er masser i brancher der ved en hel del mere om at drive hosting fremfor disse nye "opkomlinge"

scannet.dk
webhosting.dk
wannafind.dk
Avatar billede bacardil Nybegynder
14. august 2004 - 00:05 #3
Har dette ikke været oppe i news også?
Avatar billede znuggle.com Nybegynder
15. juni 2005 - 15:17 #4
Lukker