Avatar billede title-mj Nybegynder
04. august 2004 - 13:59 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

pc tilbud til 3000-4000 kr.

er der en der ved hvor jeg for en god pcér på tilbud til éen 3000-4000 kr. jeg skal bruge den til at lave músik på, jeg spiller guitar, så jeg kan regne ud at lyd kortet skal være rimeligt godt eller?? skal også bruge den til hjemmeside design men der er jeg ikke på et så højt level endu..
skal selvfølgelig også spille på den...
Avatar billede title-mj Nybegynder
04. august 2004 - 14:01 #1
jeg har selv skærm mus og keybord
Avatar billede klojs Nybegynder
04. august 2004 - 14:02 #2
Avatar billede title-mj Nybegynder
04. august 2004 - 14:07 #3
hvad med en forretning, en alm. butik.
Avatar billede klojs Nybegynder
04. august 2004 - 14:14 #4
Så skal du nok prøve computer city, merlin eller fona, men ved ikke om du kan få noget der lever op til dine krav, det kan du kun spørge dig frem om, men synes da tit Merlin har noget i deres udsalgsaviser uden skærm osv.
http://www.merlin.dk/main.asp?doc=katalog
Avatar billede pillpopper Nybegynder
04. august 2004 - 14:18 #5
Her har de mange forskellige ting ellers kan man ringe og de er meget venlige at svare på ens spørgsmål og hvis de ikke har varen så skaffer de den også til rimlige priser og de kan også sælge dig brugte pc'er  der naturligvis ike fejler noget til det beløb du taler om og jeg tror enda lidt billiger, men prøv da enten at ringe eller skrive til dem og de vil svare dig tilbage.
jeg har handlede der nogle gange efter hånden og jeg er aldrig blevet skuffet´´tværdigmod, og så hvis man køber for over 500kr. så er fragten gratis;-) det er ikke så dårligt enda gid der var flere butikker som dem.

                www.computerting.dk
M.v.h-

pillpopper

www.computerting.dk

Avatar billede pillpopper Nybegynder
04. august 2004 - 14:19 #6
sry´´ for gentagelserne det er/var en fejl mit keybord har det ik' alt for godt:-)
Avatar billede kittyhawkdk Nybegynder
04. august 2004 - 14:21 #7
den her er en udemærket pc:

http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=6659&Type=4&ID=1

men eftersom du skal bruge den til musik vil jeg vælge at ringe til dem og hører hvad det vil komme til at koste og skifte GFX kortet ud med et mindre og samtidigt få sat et af de her lydkort i :

http://www.edbpriser.dk/computere/homemade-info.asp?Kode=6659&Type=4&ID=1

http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=44279
Avatar billede krydset Nybegynder
04. august 2004 - 14:47 #8
www.bjtrading.dk

Men du går ikke meget spille pc til 3000 - 4000 Der skal du nok op i 6000

Men kig på linket op over
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
04. august 2004 - 20:20 #9
prøv evt. hos www.ph-computer.dk
Avatar billede pillpopper Nybegynder
04. august 2004 - 22:53 #10
Jeg har haft ringet idag til den butik jeg beskrev i det første indlæg og de sagde de sagtens kunne samme sætte en pc til dig for de 3000 til 4000kr men så er den jo osse brugt men med 3 mdr. garenti på.´´ jeg fortalte dem kort hvad den pc skulde bruges til og jeg fik en nice ditalejeret beskrivelse på div. komponenter o.s.v, så ved du det. ( jeg er IKKE ude efter pointene - dem må du for min skyld gerne beholde dem selv:-) - det vigtigste er bare at man/os bruger kan få den hjælp man nu end ønsker.
Avatar billede ravsted-dk Nybegynder
04. august 2004 - 23:07 #11
Til den pris jeg kan jeg tilbyde dig en skærm med www.t-data.dk