Avatar billede fumes Nybegynder
25. februar 2001 - 17:48 Der er 7 kommentarer

Freelance

Jeg står med et VB program jeg har leveret til en kunde, men min programmør har valgt at rejse udenlands.

Findes dér én i københavnsområdet der har lyst til at kode videre på et eksisterende CRM system der bygger på en Access database? (mod betaling selvfølgelig)
Avatar billede salamander Nybegynder
25. februar 2001 - 17:49 #1
måske... Godt svar ikke?
Avatar billede fumes Nybegynder
25. februar 2001 - 17:50 #2
Meget godt!

Programmet er af en rimelig størrelse, og det er ikke en \"begynderopgave\".
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. februar 2001 - 22:50 #3
En der lige kan fortælle mig hvad CRM står for ?
Jeg er selv rimelig godt til VB meen alle de der udtryk dem har jeg ikke tagte mig tid til at lære/huske :-(
Avatar billede fumes Nybegynder
25. februar 2001 - 23:21 #4
Customer Relations Manager

Det er et program til at holde styr på kundebesøg, tal o.s.v.
Avatar billede tdaugaard Nybegynder
25. februar 2001 - 23:44 #5
ahh .. meget rart at vide :-) Tak ..
Avatar billede molbo Nybegynder
26. februar 2001 - 10:20 #6
Jeg har før kodet CRM systemer på samme platform, men har ikke tid før efter 16/3. Ellers er jeg
interesser.
Avatar billede fumes Nybegynder
26. februar 2001 - 10:25 #7
16. marts er nok lige sent nok, jeg skal fgive tilbud på opgaven i denne uge. Og det skulle gerne være klart til levering medio marts..