Avatar billede jdc Nybegynder
25. februar 2001 - 17:06 Der er 1 kommentar og
1 løsning

14 TOMMERS SKÆRM

HEJ
JEG HAR ET PROBLEM MED MIN 14 TOMMER SKÆRM DEN GIDDER IKKE AT FYLDE HELE SKÆRMEN OG NÅR JEG GÅR IND I ET SPIL SÅ VISSER DEN NOGLE STREGER PÅ SKÆRMEN OG SÅ BLIVVER DER 4 SKÆRME HÅBER DER ER NOGLE DER KAN HJÆLPE MIG HILSEN JDC
Avatar billede codemon Nybegynder
25. februar 2001 - 17:09 #1
Har du installeret om. Windows kan have installeret en standard skærm. tjek om det er den rigtige driver både til kort og skærm. prøv evt. at justere refresh rate.
Avatar billede einstein_jr. Nybegynder
25. februar 2001 - 17:10 #2
I denne vanskelige situation er der kun en ting der hjælper. Et baseballbat...... Husk: Slå meget hårdt så du er sikker på at den er helt død!!