Avatar billede zantiago Nybegynder
02. august 2004 - 09:07 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Slå frontpage hjælpe-funktioner fra?

Hej Eksperter

Jeg er ved at være godt træt af at Frontpage hele tiden skal rette i min kode, og indsætte sine smarte hjælpe-koder, samt fortælle mig om jeg har 2 formularer med samme navn osv.

Jeg bruger normalt dreamweaver MX, men her på arbejdet har de kun FP :o(

Er der nogen der kender et sted hvor man kan slå FP's hjælpe funktioner fra?

//Z
Avatar billede stift Nybegynder
04. august 2004 - 02:25 #1
lytter med - har samme problem
Avatar billede zantiago Nybegynder
04. oktober 2004 - 09:29 #2
lukker igen :o(