Avatar billede nflgamma Nybegynder
01. august 2004 - 18:41 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Kabinet med LCD display

Hej..
Jeg vil gerne ha et nyt fedt kabinet.. Jeg vil gerne ha et med et lille LCD display i som viser lidt med temp osv.... Men synes ikke rigtig jeg kan finde nogle der har det...
Er der nogle der har nogle links til nogle sider eller noget??
Avatar billede krydset Nybegynder
01. august 2004 - 18:58 #1
Avatar billede krydset Nybegynder
01. august 2004 - 18:59 #2
Avatar billede hrvig Nybegynder
01. august 2004 - 19:39 #3
Jeg har lige købt nye kabinet og er SUPER tilfreds!
http://www.tweak.dk/tests2.php?id=323

Det simplet hen bare en drøm for alle som ønsker det ultimative !
Kan kun anbefales!
Avatar billede nflgamma Nybegynder
09. august 2004 - 13:51 #4
Tak for det, men er ikke lige sådan nogle jeg leder efter.. Synes ikke dem thermaltake laver er ret pæne..
hrvig---> Det er noget i den stil men vil gerne ha at der er lidt flere oplysninger end temp.. Men ellers nice tower...
Avatar billede hrvig Nybegynder
09. august 2004 - 13:57 #5
nej, der er 2 sensorer i kabinettet som man kan anbringe hvor amn har lyst..
HVis du vil have et der viser mere skal vi vist købe et ved siden af..
Kan kun anbefale det stadig :)
Avatar billede Slettet bruger
17. august 2004 - 21:33 #6
du kunne også købe et alm kabinet og så selv sætte et lcd display i fordelen med disse lcd display er de kan vide alt i info med fx jallcd eller smartie lcd

diaplayerne kan fåes i flg str bla

1x16
1x20
2x20
4x40

de styres via paralel porten eller seriel porten
http://www.electronic-assembly.de/