Avatar billede torbenclausen Nybegynder
01. august 2004 - 15:39 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

USB2.0 hvordan?

Hej
I dette spørgsmål( http://www.eksperten.dk/spm/522233 ) Kom jeg frem til at der nok var usb2.0 i min comp, men nu har jeg installeret service pack1 og der er stadig kun en standard universal pci to usb host controller... Under other devices (i device manager) er der er stort spørgsmålstegn ud fra USB controller...
Burde det ikke have virket ved installation af sp1, eller er der bare ikke usb2.0 i comp'en?

Mvh

TC
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
01. august 2004 - 16:43 #1
du skal så gå ind og søge efter nye enheder.. så finder den en "enhanced pci-to-usb" et eller andet...
Avatar billede tonnilerche Nybegynder
01. august 2004 - 16:44 #2
forresten hvilket bundkort har du, for så ka vi da lige tjekke om der nu ER usb2.0 på det...
Avatar billede hottadpole Nybegynder
01. august 2004 - 19:15 #3
>tonnilerche der skal ikke søges efter nye enheder da enheden jo allerede findes.
>torbenclausen du skal under usb enheden med spørgsmålstegnet trykke på den og derefter på fanen med driver. Herefter vælger du at opdatere driver, og når Windorsk spørger om hvor den findes lader du den søge automatisk. Der kan godt gå en rum tid inden det lykkes.
Avatar billede torbenclausen Nybegynder
01. august 2004 - 22:54 #4
Say what, så dukkede der en enchanced host controller op:-)
Hvis du hottadpole liger dumper et svar er der point på vej...
tak for hjælpen:o)
Avatar billede hottadpole Nybegynder
02. august 2004 - 06:35 #5
Hermed svaret. :)