Avatar billede -kenner- Nybegynder
01. august 2004 - 14:21 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

sæt en side til startside??

Hvordan sætter jeg en side til start side??
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2004 - 14:26 #1
I Internet Explorer:

Funktioner > Internetindstillinger > Startside
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
01. august 2004 - 14:26 #2
Kopier koden ind på din hjemmeside, husk at skrive din
URL adresse i koden hvor der står domain.
-----------------------------------------

<A HREF ONCLICK="this.style.behavior='url(#default#homepage)';this.setHomePage('http://www.domain.dk');">Gør til Startside.</A>

Lige et råd, du får som regel hurtigere svar hvis du giver lidt point med, men bare behold dem nu :)
Det var bare et råd!
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
01. august 2004 - 14:27 #3
Nå ja, tænkte ikke på det bare var din startside!

Denne jeg har gør sådan at hvis folk klikker på det link, får de www.domain.dk til startside :)

Min fejl
Avatar billede blyno Praktikant
01. august 2004 - 14:40 #4
Friends -> Jeg tror at det var det han var efter. Ellers var det nok ikke stillet (D)HTML kategorien :-)
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
01. august 2004 - 14:45 #5
Nå ja, det har du selvfølgelig ret i, Det er bare spørgsmålet der kan misforståes!
citat:
Hvordan laver man en side som startside
Avatar billede Slettet bruger
01. august 2004 - 15:03 #6
Tjae..men stiller man et uklart spørgsmål får man sjældent det svar man leder efter. Men det gjorde spørger åbenbart her :)
Avatar billede -kenner- Nybegynder
03. august 2004 - 12:36 #7
min "on mouse over" effekt som er på mine lins virker ikke på koden...