Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 13:41 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

D-Link DFE530TX

Hej

Hvodden får jeg subj. til at virke i Windows 2000 ? Der står på D-Links hjemmeside at driverne er indbyggede, men det er de altså ikke her, og min win2k box NÆGTER at finde nogle drivere på den diskette som følger med, og de nyeste drivere fra d-link.com..

</kapsel>
Avatar billede brain Nybegynder
25. februar 2001 - 13:55 #1
Installer det som et Realtek kort...
Avatar billede k_la Nybegynder
25. februar 2001 - 14:07 #2
Driveres findes på win2000 cd\'en
Avatar billede k_la Nybegynder
25. februar 2001 - 14:08 #3
Sorry Driveres=Drivere
Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 15:30 #4
Jeg prøvede at bruge realtek driverne, de virkede skam fint fint, men ingen kontakt med omverdenen..

nu bruger jeg et 10mbit kort istedet for..
Avatar billede k_la Nybegynder
25. februar 2001 - 15:53 #5
Kapsel: Jeg har selv et sådant kort i min PC - driverne ligger på installations CD\'en - brug dem de virker
Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 15:59 #6
Jeg fik ingen cd med
Avatar billede k_la Nybegynder
25. februar 2001 - 16:03 #7
?? - win2000 cd\'en!
Avatar billede goulduck Nybegynder
25. februar 2001 - 16:43 #8
Hvis du har installeret Service Pack 1, så prøv at fjerne denne - jeg fik problemer med mit ADSL (CyberCity) efter jeg installerede SP1. Jeg skiftede dog mit netkort til et andet et, så fungerede det!

Underligt, men sandt...
Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 16:50 #9
ellers tak, mere besværligt.. så er det ligemeget..
Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 16:50 #10
hmm, lukker spørgsmålet..
Avatar billede kapsel Nybegynder
25. februar 2001 - 16:51 #11
sgåd, glemte at svare :)
Avatar billede delpart Nybegynder
26. februar 2001 - 09:39 #12
Jeg har selv to netkort af samme type/mærke, men det ene er lidt ælder end det andet!
Det nyeste kort vil godt bruge driverne fra D-Link, men det lidt ældre vil under win2000 bruge driverne til DFE-500TX og under NT4 bruger den en driver fra DEC (selve chip producenten) og under win9x bruger den en driver fra Intel!
Jeg kan god komme med flere detaljer hvis det er nødvendigt!!!

Held og lykke!!