Avatar billede fjummergoj Nybegynder
29. juli 2004 - 22:51 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Outllok2003 og automatisk adgang for andre programmer

Jeg har et lille program der bruger outlook til at synche nogle data med en sql database, men outlook vil frygtelig gerne give adgang mod at jeg trykke ja i en boks. Det vil jeg godt ha væk. Har kunne fundet et lille program der overvåger outlok og klikker ja for mig når boksen kommer op.
Løsningen må ikke været et program der skal installeres lokalt på pc'en
Kan i hjælpe
Avatar billede clausm Nybegynder
30. juli 2004 - 08:06 #1
Programmet "click Yes" kan klikke ja for dig, så det er muligvis det du har fundet - hvis ikke kan jeg maile det til dig (fylder ca 500 k)

Jeg kan ikke forestille mig hvordan du vil undgå at installere lokalt på PCen, da det jo er Outlook applikationen på samme PC der forespørger. Dvs at serveren ikke kan gøre fra eller til.
Jeg har selv kigget efter en anden løsning (regedit eller lign), man har ikke kunne finde nogen.
Avatar billede fjummergoj Nybegynder
30. juli 2004 - 09:24 #2
Det er desværre det jeg allerede og jeg er fuldt tilfreds, med det ene udtagelse at det skal installere lokalt
Avatar billede fjummergoj Nybegynder
18. august 2010 - 11:55 #3
slut