Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. juli 2004 - 17:00 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

PS 7.0, crash efter indlæsniig

Hej,

jeg holder mig en Photoshop v. 7.0. Mit problem er at efter en "rensning" af min computer, lægger jeg alle programmer ind igen.

Da jeg så vil åbne mit Photoshop, og den læser brushes, paletts, etc. ind, ja, så crasher den lige inden den kommer ind til brugergrænsefalden.

Ja har afinstalleret, installeret, installeret på et andet drev osv. men intet virker. Det er ikke CD'en der er noget galt med da jeg har brugt den mange gange før.

Any advice ?

Casper
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 19:18 #1
prøv hold ctrl+alt+shift nede mens du åbner photoshop
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. juli 2004 - 19:57 #2
Muhaha! Sådan mester... jeg takker, smid et svar! :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 20:03 #3
ønsker ikke point :) så smid selv et svar og accepter. men du kan jo smide lidt karma hvis du har lyst.. er stoppet med at samle point på eksperten.
Avatar billede cmk30 Nybegynder
29. juli 2004 - 20:21 #4
Hehe! What ever... så har du fået lidt karma :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
29. juli 2004 - 20:26 #5
cmk30 - det var så lidt, bukker og siger mange tak for den gode karma. håber jeg kan være til hjælp en anden dag.
Avatar billede pixelskubberen Nybegynder
02. december 2004 - 10:31 #6
Det har du lige været! Har lige lavet akkurat samme trick :)
Avatar billede triple-x Nybegynder
02. december 2004 - 14:33 #7
Glædeligt at se nogle brugere herinde finder det smart at bruge søgefunktionen :)