Avatar billede rolf.w Nybegynder
29. juli 2004 - 13:54 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til Gæstebog / Tagwall

Jeg mangler en Simpel gæstebog til min HP, men jeg har ikke styr på det der MYSQL, osv.
Avatar billede hmmhelpinghmm Nybegynder
29. juli 2004 - 14:02 #1
Avatar billede ckh Nybegynder
29. juli 2004 - 14:03 #2
Der er en ganske simpel en af slagsen her:
http://guestbook.sarzeau.net/
Avatar billede rolf.w Nybegynder
29. juli 2004 - 14:09 #3
Hmmm... jeg har lige downloaded V. 0,3 fra http://guestbook.sarzeau.net/
men hvad skal jeg bruge alle de filer til...?
Det kan ikke passe at jeg skal bruge over 30 filer på en simpel gæstebog...
Avatar billede Slettet bruger
29. juli 2004 - 14:27 #4
Jeg lavede en søgning på script.dk, måske kan denne bruges til noget:
http://www.script.dk/sourcecode.jsp?resourceId=1034
Avatar billede ckh Nybegynder
29. juli 2004 - 14:29 #5
Alle de filer fra http://guestbook.sarzeau.net/ bruges til forskellige funktioner i gæstebogen. Da du sagde simpel troede jeg du mente simpel at sætte op og vedligeholde, ikke hvor mange filer den bestod af. Du behøver jo sådan set kun at rode med en aller 2 af filerne for at få den op at køre, så den er vel simpel nok....  :)
Avatar billede rolf.w Nybegynder
29. juli 2004 - 17:32 #6
Hvilke filer skal jeg så bruge...?
Avatar billede ckh Nybegynder
29. juli 2004 - 18:10 #7
Du skal da nok bruge dem allesammen. Der er en installations vejledning på hjemmesiden (består vist ikke af meget mere end 5-6 punkter).
Avatar billede rolf.w Nybegynder
29. juli 2004 - 22:50 #8
...nu har jeg lavet mig den der config.php fil.....  men der er en fejt...
www.rolfw.dk/tag/install.php
Avatar billede ckh Nybegynder
30. juli 2004 - 10:07 #9
Tjek lige at stien til gæstebogens placering på din server er 100% i orden og at $db_hostname, $db_name, $db_username og $db_password også er korrekte. Det kunne lugte lidt af at install-scriptet ikke har oprettet tabellerne i din database af en eller anden årsag.....
Avatar billede evilhoppemis Nybegynder
18. august 2004 - 19:29 #10
det med mysql kan du ordne ved at gå ind på www.easyphp.org også der kan du hente en samlet pakke..