Avatar billede juvejogge Nybegynder
29. juli 2004 - 11:39 Der er 2 kommentarer

Iframe in Frame Script

Ret mig bare hvis navnet er forkert men nu har jeg ledt diverse scripts websites rundet uden held, på jagt efter dette script som de har på www.krabatten.dk Jeg har prøvet at importere hele sourcen ind i mit dreamweaver, for derefter senere at rette den, men så kosker det fuldstændig. Så hvis nogle kunne hjlæpe mig ville det være rigtig nice.
Avatar billede hammerhead Nybegynder
29. juli 2004 - 11:51 #1
Avatar billede juvejogge Nybegynder
29. juli 2004 - 12:05 #2
ved godt hvordan man gør men kan ikke finde uaf at lave en menu foroven