Avatar billede crazynight Nybegynder
29. juli 2004 - 11:08 Der er 7 kommentarer

Søger RSS newsfeed-script

Jeg mangler et php-script der er nem at integrere på vores site.

Det skal kunne hente newsfeeds via RSS.
Avatar billede googolplex Novice
29. juli 2004 - 11:20 #1
Avatar billede crazynight Nybegynder
29. juli 2004 - 12:03 #2
Puh, det kan jeg satme ikke få til at virke :(
Avatar billede swaxi Nybegynder
29. juli 2004 - 13:33 #3
rss er et wellformed xml-dokument. så du kan bruge en xml-parser til, at læse det.
Avatar billede crazynight Nybegynder
29. juli 2004 - 13:39 #4
Swaxi: huh????

Vi har hidtil kørt med et script der læste seneste indlæg i vores nyhedsforum, som bruger InvisionBoad. Den nye version af forummet kan ikke køre med det gamle script, men kan benyttes med RSS-feeds.

Så jeg har "bare" brug for en stump kode der kan vise vores indlæg på forsiden af vores sites, via dette feed-halløj.
Avatar billede googolplex Novice
29. juli 2004 - 14:26 #5
Så vil jeg foreslå du spørger i deres forum, mon ikke der er nogen, der har samme problem der ?
Avatar billede crazynight Nybegynder
29. juli 2004 - 14:51 #6
De siger bare "go get some 3rd party software - we can't handle it" :)
Avatar billede googolplex Novice
30. juli 2004 - 00:58 #7
Der er lidt her om xml og rss feeds: http://www.zend.com/zend/spotlight/code-gallery-wade6.php