Avatar billede dantheman Nybegynder
28. juli 2004 - 21:51 Der er 3 kommentarer

printe fra en html side uden at den resizer

Jeg har lavet en side i html, når jeg printer resizer den dokumentet så det kan være på papiret... findes der en kode så den ikke resizer det?
Ved nogle printere kan man instille at den ikke skal tilpasse størrelsen, men er der ikke et script man kan indsætte?
Avatar billede gil-galad Nybegynder
28. juli 2004 - 22:00 #1
Du kan bestemme hvordan siden skal se ud på printet med css: http://www.html.dk/artikler/00009/
Avatar billede dantheman Nybegynder
29. juli 2004 - 11:58 #2
Jeg har været inde og se, men jeg kan ikke finde noget om hvordan man undgår at den resizer...
Avatar billede gil-galad Nybegynder
29. juli 2004 - 12:27 #3
du kan ikke undgå det, da din side nok er for bred til at passe på papiret... Derfor må du lave den print.css til at sørge for at dit indhold passer til siden.