Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 18:27 Der er 81 kommentarer og
2 løsninger

Hvordan stopper jeg spam mails fra Eksperten

Nu har jeg modtaget samme mail fra Eksperten 17 (ja jeg skrev SYTTEN) gange siden i aftes kl.22.45, hvordan stopper jeg det??? ... Troede det var ulovligt at sende samme mail så mange gange
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. juli 2004 - 19:21 #1
Nok fordi du har oprettet et spørgsmål og har glemt at fjerne fluebenet i Anonn'er ?
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:23 #2
det var kun en kommentar til en anden
Avatar billede dmcn Praktikant
28. juli 2004 - 19:24 #3
Skal vi gætte på at e-mailsne handler om http://www.eksperten.dk/spm/523858 ?
Som udgangspunkt får du en e-mail hver gang der er indlæg i et spørgsmål hvor du deltager. Vil du helt undgå dette, kan du blot fjerne hakket i "Abonnér" hver gang du skriver et indlæg, så modtager du ikke besked når der sker noget i spørgsmålet.
Alternativt kan du gå ind på http://www.eksperten.dk/konto.phtml?option=prefs og sætte hak i "Send kun en e-mail...[osv]". Så modtager du kun en e-mail når der er nyt i et spørgsmål.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:30 #4
men takker for du gad at svare :-) Jeg sendte en mail til en admin om mit problem kl.16.07, men den gad han åbenbart ikke at svare på! Jeg har set han på Eksperten efter den tid.
Avatar billede dmcn Praktikant
28. juli 2004 - 19:30 #5
En admin? Hvilken admin helt præcis? :)
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. juli 2004 - 19:31 #6
Du skal også huske at fjerne flueben når du laver kommentar til andre...
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:32 #7
nOrmality jamen, så mange gange skrev jeg altså ikke :-( ... jep det var dét spørgsmål
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:34 #8
-judst me-> har du set admin lave indlæg på eksperten???
han har ikke skrevet på eksperten siden d. 17/5... ???
Avatar billede mcgoat Nybegynder
28. juli 2004 - 19:35 #9
Det er heller ikke når kun du skriver.. det er også når andre lægger indlæg i spørgsmålet, eller kommentarer
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:35 #10
nOrmality øhhhh, jeg er ikke meget for at rende med sladder, men jeg så han hjalp en anden en time efter jeg sendte mailen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:36 #11
just-me-> du har til dags dato modtaget 19 mails fra spørgsmålet n0rmality linker til - du får jo en mail hver gang der bliver kommenteret/svaret i spørgsmålet...
Avatar billede dmcn Praktikant
28. juli 2004 - 19:36 #12
-just-me- : Du får en e-mail pr. indlæg der lægges i spørgsmålet efter dit eget.

Mht. admin'en - det er okay hvis du ikke vil oplyse hvem det var, men det ville gøre det en del nemmere for as at finde ud af hvorfor han ikke har svaret. :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:38 #13
hjælp, mit mailprogram er snart fyldt helt op med mails fra Eksperten :-( ... *gg* jeg har fjernet fluebenet ...
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:38 #14
-just-me> admin har ikke kommenteret skrevet på eksperten sin maj - kig her: http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=admin

(gør lige dig selv og os andre den tjeneste at opdatere siden inden du svarer;))
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:39 #15
-just-me-> du kan ikke undgå mails fra de spørgsmål du selv opretter - det er jo ligesom meningen at du SKAL få besked når vi skriver til dig :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:40 #16
nOrmality (hvisker meget lavt) det var roenving
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:41 #17
-just-me> roenving er en COadmin - der er en stor forskel ;)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:42 #18
John nejnej, men SYTTEN ens mails er lige i overkanten ;-).. det var ikke et spørgsmål jeg selv havde oprettet
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:44 #19
Kommentar: -just-me-
28/07-2004 19:38:13 hjælp, mit mailprogram er snart fyldt helt op med mails fra Eksperten :-( ... *gg* jeg har fjernet fluebenet ...

Du har fjernet fluebenet og klikket på send?
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:44 #20
john oki, så spørg en fatsvag lige: hvad er forskellen?
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:45 #21
john øhhhh ja, hvad har jeg NU gjort galt?! :'-( *g*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:47 #22
jeg fik at vide det her var for nybegynder, hvorfor tvivler jeg en hel del på det?! ;-)
Avatar billede vejmand Juniormester
28. juli 2004 - 19:47 #23
Som pro-medlem kan du vælge kun at få én e-mail, hvis der er indlæg du ikke har læst.
Ved ikke om det kan lade sig gøre uden pro-medlemskab.
Avatar billede dmcn Praktikant
28. juli 2004 - 19:48 #24
Admin er udvikler på eksperten (og der er kun en af ham (indtil videre)), coadmins er frivillige "hjælpere", der sørger for nogenlunde orden på sitet. Vi kan ikke hjælpe med deciderede fejl på eksperten, men vi kan besvare spørgsmål og dunke dumme brugere i hovedet. :)
Mht. din e-mail til roenving, så ser det ud til han tager sig en pause væk fra computeren lige nu. Det er formentlig grunden til at han ikke har besvaret din e-mail. :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:49 #25
vejmand ved ikke helt hvad det er jeg har fået rodet mig ud i ... :-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:51 #26
n0rmality jamen jeg så ham her en time (eller mere)efter jeg havde sendt mailen, men oki :-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 19:53 #27
-just-me-> http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=admin - her kan du ved at klikke på spørgsmål oprettet af admin + spørgsmål kommenteret af admin + spørgsmål hvor admin deltager se at hans sidste indlæg er fra maj 2004 - du har ikke set ham kommentere idag :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:54 #28
lidt griner, for jeg kom kun på Eksperten for at finde en der måske kunne hjælpe mig med mit mailprogram og det har jeg ikke fundet endnu
Avatar billede dmcn Praktikant
28. juli 2004 - 19:55 #29
Ganske ironisk, det vil jeg give dig ret i - hvad er problemet? :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:56 #30
john jeg troede han var en helt "almindelig" admin (hvis de findes ;-)... det troede jeg også I andre var
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 19:58 #31
n0rmality jeg bruger IncrediMail men kan kun få lagt én af mine mailadresser ind, lægger jeg flere ind går den helt ned :-( ... jeg kan kun sende fra én mailadr.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:04 #32
-just-me> her på eksperten findes 2 slags admin - "the allmighty" admin - man den bag eksperten og så findes der div. coadmins hvorag n0rmality er en coadmin - vigtigt at kende forskel - men det er nemt:
admin er coadmins chef og hedder på eksperten - hold nu fast - admin :)
de andre har alm. brugernavne og er blevet VALGT til at varetage jobbet at holde styr på div. ustyrlige brugere m.m.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:06 #33
john vel et opladt navn til en admin ;-) *gg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:08 #34
john det er jer der har vildt mange point, så MEGET har jeg fundte ud af ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:09 #35
Vi har også været her i en del år nu ;)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:12 #36
john jeg var ved at give 200 point bare for at få svar på mit spørgsmål :-) men har kun lagt 100 ud
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:13 #37
I må få dem allesammen, bare jeg får lavet mit IncrediMail *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:21 #38
-just-me> http://www.eksperten.dk/list.phtml?spm_creator=-just-me-&status_1=on&status_2=on&status_3=on&status_4=on

jeg kan se du har oprettet samme spørgsmål 2 gange - du må jo ikke have flere spørgsmål om samme emne jvfr. reglerne du accepterede da du begyndte at bruge eksperten. Du skal nu lukke det nyeste, nemlig dette http://www.eksperten.dk/spm/523855 ved at lave et svar selv og acceptere dite eget svar ved at markere navnet i boksen og klikke på accepter.
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:22 #39
og hvordan giver jeg jer nu point?! ... kald mig bare en spade ;-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:23 #40
hehe - du gør det samme i dette spørgsmål som ovenover - tager point selv, da det er en uskreven regel ikke at tage imod point for hjælp omkring brugen af eksperten ;)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:24 #41
john ja, men det gjorde jeg kun fordi jeg var bange for jeg havde beskrevet det for dårligt i det første
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:25 #42
john du tager bare til du skammer dig ;-) *ggg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:27 #43
john navnet i boksen?!?!
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:29 #44
tror jeg er 20 år for gammel til det her :-( *gg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:31 #45
aha, tror det lykkes eller hvad john?!
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:31 #46
Du har ikke lavet et svar selv - når du skriver har du mulighed for ude til venstre at lave det som en kommentar eller et svar

just-me> hvor gammel er du da?
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:32 #47
men så får jeg jo aldrig svar på mit spørgsmål, nedtur :-(
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:33 #48
joho uha uha jeg er MEGET gammel :'-( *gg* jeg er 47
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:34 #49
Pjat - der er folk der er ældre end dig herinde ;)

(jeg er selv 34)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:34 #50
okiiii, så må jeg prøve ar svare igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:35 #51
sådan her svarer man - men giv mig nu ikke point please! :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:38 #52
hmmmmm ... ja, og så laver jeg det som et svar, har lige prøvet igen
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:40 #53
nu er der kommet Accepter og afvis her?!?! ... mamma mia, hvad har jeg rodet mig ud i?! :-( *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:40 #54
klik i svar - skriv noget - virker det ikke?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:41 #55
der er kommet en accepter og afvis boks fordi jeg har lavet svar ;)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:41 #56
så er du jo kun en knægt endnu :-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:42 #57
virker jeg smart total rundforvirret, for dét er jeg :-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:43 #58
skriv noget ... ja, men hvad?! *gg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:46 #59
skal du have point for at forvirre mig?! ... så skal jeg have et par 1000 af dig ;-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:48 #60
fik ikke givet dig nogle :-( så prøver lige igen
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:48 #61
NU har du lavet et svar - marker dit eget navn i boksen ved at klikke på det og klik på accepter.
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:49 #62
Jeg skal ikke have point! husk det nu :)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:50 #63
ups ... dét fik du nu (tror jeg nok) jeg har ikke en skid styr på det her *ggg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:52 #64
fik du eller fik du ikke?!?
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:52 #65
Nej ;)
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:53 #66
Jeg gad godt være en flue på væggen for at se hvad præcist det er du laver, for SÅ svært er det da heller ikke? *G*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:53 #67
john er det muligt at komme til at TALE med dig? :-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:54 #68
jow gu er det :-( *gggggg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:55 #69
mem oki, jeg har fået en mega griner ud af det
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:56 #70
jeg er glad for du IKKE er en flue, må være rigeligt at jeg griner af mig selv *ggg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 20:56 #71
hehe - du kan ringe til mig på min mobil - hvis du har mail så skriv til mig på johnstigers@stofanet.dk så giver jeg dig nummeret - ok?
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 20:58 #72
oki det gør jeg lige (hvis jeg kan finde ud af dét ;-) *GGGG*)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:01 #73
så er den afsendt :-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:02 #74
dét kan jeg vel finde ud af?! *ggg*
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:03 #75
tror jeg IKKE du skal kommentere ;-) *gg*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 21:03 #76
*GGG*
Avatar billede johnstigers Seniormester
28. juli 2004 - 21:22 #77
Avatar billede -just-me- Nybegynder
28. juli 2004 - 21:40 #78
skal jeg rodes ud i mer'?? *gg*
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 18:46 #79
-just-me- >>
Du kan vist godt tåle at bruge en 10 minutters tid her:
http://expfaq.1go.dk/

Mht. spørgsmålet om admin/coadmin ==>
http://expfaq.1go.dk/?id=7#coadmins
http://expfaq.1go.dk/?id=64#hvem_er_admin
Avatar billede johnstigers Seniormester
29. juli 2004 - 19:37 #80
exp> jeg har allerede linket til en faq ;)
Avatar billede exp Juniormester
29. juli 2004 - 19:44 #81
Ja, det så jeg - men forskellen er, at expfaq bliver opdateret ;-)
Avatar billede -just-me- Nybegynder
08. august 2004 - 03:20 #82
exp >>
Det kan jeg ikke forstå du mener ;o) ... ggg
Avatar billede -just-me- Nybegynder
08. august 2004 - 03:43 #83
så ER det læst, så nu kan jeg godt blive coadmin ;-) ... gggg
Der er da umuligt at huske så meget :-( ... men takker for det :-)