Avatar billede mhb Nybegynder
24. februar 2001 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

E-mail

Hvad skal der helt præcist til for at kunne sende mail fra en asp side, jeg er kommet så langt at der skal være instaleret cdonts, jmail eller et andet prg på serveren.
Hvor kan jeg evt lære mere, links eller litteratur.
Det er en NT 4,0 sever sp 5 el. 6

Mads
Avatar billede bjarke-b Nybegynder
24. februar 2001 - 20:58 #1
Avatar billede webben Nybegynder
24. februar 2001 - 20:59 #2
Prøv og kig ind på www.activeserverpages.dk der skulle der meget gerne stå en masse om dit problem!!!! Sidste udvej kan også være www.microsoft.com

/Webben
Avatar billede ml Nybegynder
25. februar 2001 - 15:49 #3
Avatar billede mhb Nybegynder
09. marts 2001 - 23:30 #4
De er jo næsten ens:-)