Avatar billede jukhs Nybegynder
28. juli 2004 - 01:26 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

Har ADSL - påtænker fastnet, hvordan?

Pt har jeg Adsl hos Cybercity, har ikke noget telefonstik mere, det rev teknikkeren ned da jeg fik adsl i sin tid!!!
Jeg mener at ha hørt det er muligt at "dele" stikket hvis man har fastnet og så vil have adsl. Kan man også gøre det "den anden vej", altså lave et telefonstik fra adslstikket??
Avatar billede tjaz Nybegynder
28. juli 2004 - 01:45 #1
Din adsl kommer ind via et "tlf stik" ... skulle mene at det var muligt at få fastnet i selv samme stik
Avatar billede jukhs Nybegynder
28. juli 2004 - 01:53 #2
"Problemet" er at jeg pt har et KAP-stik, mener det består af 5 ledninger, hvor en normal telefon kun er 2...
Hvordan vil jeg så kunne trække ledninger fra KAP-stikket, og vel og mærke de rigtige.
Og så er jeg også i tvivl om, der ikke skal en adskiller til, når man har adsl og telefon i samme stik?
Avatar billede kenp Novice
28. juli 2004 - 08:16 #3
jo men dit skille filter sidder i den første lille hvide boks mange gange! ellers skal du tage dem fra side "b" i dit cap-stik.
Avatar billede tislort Nybegynder
29. juli 2004 - 18:38 #4
Er der ikke et telefonstik i dit skillefilter? Det er der i mit Cybercity-skillefilter.
Avatar billede jackass- Nybegynder
25. august 2004 - 09:37 #5
Jeg vil da klart anbefale Cybercity telefoni! Læs nærmere på www.cybercity.dk - og evt. pressemeddelelsen på http://www.cybercity.dk/presse/tidligere_pressemeddelelser/220604/

Det virker bare :D
Avatar billede tjaz Nybegynder
03. december 2004 - 16:16 #6
lukketid ?