Avatar billede mini97ad Nybegynder
27. juli 2004 - 13:25 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan downloader jeg websider fra mit webhotel med frontpage

Hej

Jeg har et webhotel, hvor der bruges frontpage til at uploade/publicere nye websider. Nu har jeg imidlertidigt mistet data på min harddisk og skal have downloaded html siderne igen fra webhotellet. Hvordan gør jeg det i frontpage?

venligst
mini
27. juli 2004 - 13:29 #1
Åbn webstedet i FrontPage
Filer->Importer
Vælg Fra Web-sted
Indtast www-adressen, og klik Næste
Fjern markeringerne ved begrænsninger og klik Næste
Klik OK

Siderne downloades nu.
Avatar billede mini97ad Nybegynder
27. juli 2004 - 13:38 #2
tak det lykkedes fint. Men jeg undrer mig over, at det ikke var nødvendigt at bruge password. Dvs alle kan hente fra det domæne med frontpage???
27. juli 2004 - 14:00 #3
Ja, alle kan hente dit websted. Ellers ville det ikke være muligt at visae det i en browser.