Avatar billede kasper-k Nybegynder
27. juli 2004 - 02:05 Der er 2 kommentarer

tv-out problem

hejsa...

jeg er ved at fikse en kammerats computer, og er nu kommet til et problem med tv-out. jeg kan sq ikke få det i farver. jeg kan huske med at jeg med mit geforce grafikkort skulle ind at indstille signalet til at gå ud i pal-format.. det har jeg desperat forsøgt at finde men uden hel på denne bærbare. grafikkortet er et sis 650 kort...

håber i kan hjælpe
Avatar billede hubs Nybegynder
27. juli 2004 - 11:00 #1
Halløjsa,

Jeg må indrømme at jeg ikke kender til nævnte grafikkort, men hvis du har mulighed for at opdatere driveren, kan det muligvis hjælpe. c",)

Det lyder helt klart som om det signalformatet den er gal med. Ta' evt. et kig på den her guide som phatlasse har lavet, som godt nok er til GeForce, men det kan jo være den kunne give lidt idéer c",)

http://www.digitalempire.dk/edit/tvout.shtml
Avatar billede hubs Nybegynder
02. september 2004 - 10:58 #2
Halløj,

har du fået det til at virke? c",)