Avatar billede morlin Nybegynder
26. juli 2004 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Forbindelsen går ud

Hejsa

Jeg har et trådløst netværk fra netgear der er koblet sammen med zyxel router fra cybercity. Det virker ganske fint, med undtagelse af et problem. Når jeg f.eks har brugt min bærbare og det trådløse netværk, er det som om jeg mister forbindelsen på min stationære computer. Når jeg lukker den bærbare ned og bruger min stationære bliver jeg nødt til at koble mig fra det trådløse netværk for at forbindelse med internettet igen. Hvad kan det skyldes ??
Avatar billede opus Nybegynder
06. august 2004 - 21:23 #1
Flytter du netledningen fra din bærbare til din pc? Prøv at kigge på maskinernes IP-adresser.
Avatar billede morlin Nybegynder
07. august 2004 - 22:22 #2
Jeg har dynamisk ip ... så det burde ikke være noget problem. Jeg er jo på, men mister kort efter forbindelsen
Avatar billede morlin Nybegynder
03. november 2005 - 15:30 #3
sådan