Avatar billede iss Novice
24. februar 2001 - 14:02 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Hvad gør man ved folk der ikke vil ecceptere rigtige svar?

Ja, titlen siger det hele....

se evt:
http://www.eksperten.dk/spm/51097
http://www.eksperten.dk/spm/50621
Avatar billede demo Nybegynder
24. februar 2001 - 14:07 #1
hvis de ikke vil eccepttere - tvinger man dem til at eccepttere - de skal sgu eccepttere ......ja
Avatar billede -mundi- Nybegynder
24. februar 2001 - 14:08 #2
hvordan tvinge ?
Avatar billede demo Nybegynder
24. februar 2001 - 14:09 #3
Sparke dem i mave og røv
Avatar billede iss Novice
24. februar 2001 - 14:33 #4
Det var sku\' ment som et seriøst spørgsmål, kan man ikke tage det for det fordi man er kommet til at skrive e istedet for a?
Avatar billede kimrosgaard Nybegynder
24. februar 2001 - 14:36 #5
det er jo op til folk selv om de vil acceptere ens svar..seføli er det sur røv at ens svar, som er 100% korrekt, bliver afvist, men man kan ikke tvinge nogen til at acceptere ens svar :) Det eneste du kan gøre, hvis du føler dig forurettet, er at lade være med at hjælpe vedkommende en anden gang...evt. skrive det som en slut-kommentar i det pågældende spørgsmål..
Avatar billede iss Novice
24. februar 2001 - 15:46 #6
Ser ikke ud til at jeg er den eneste der er løbet ind i problemer med ratzai....

http://www.eksperten.dk/spm/51251

kimrosgaard -> Tak... Der må laves et karakter system ala det som bruges på auktionerne, så man kan slippe for folk som ratzai.....

Og lukker lige...
Avatar billede andreas_admin Nybegynder
25. februar 2001 - 14:07 #7
Hvis det vitterligt ikke KAN løses, så skriv til os eller opret et spm. som her. Der er mange garvede Eksperter som kender reglerne og grænserne, og derudover bistår vi !