Avatar billede netmus Nybegynder
24. februar 2001 - 14:02 Der er 3 kommentarer

Skrive i en Half-Life dedicated server.......

Hej Eksperter...

Jeg har startet min egen Half-Life server og jeg er interesseret i at lave mit eget program til at styrer den... Men hvordan skriver man noget i serveren???

Serveren er et dos program der bare står og venter på kommandoer for dem der ikke ved det!

Skal det gøres med et API kald eller hva\'??? (PS: jeg er ikke så meget inde i API kald så jeg vil gerne have det meget detaljeret)
Avatar billede madd Nybegynder
24. februar 2001 - 23:50 #1
er meget med på en lytter....
Avatar billede madd Nybegynder
25. februar 2001 - 00:18 #2
med mindre du meget gerne selv vil kode programmet, har jeg set et par stykker der kan det du gerne vil...

www.planethalflife.com/gameadmin
www.planethalflife.com/degraz
www.dfsoftware.com/ServerWatch

hlmonitor har en masse features, men desværre virker den kun til Linux servere...

/MadD
Avatar billede fizz Nybegynder
07. september 2005 - 21:17 #3
er spørgsmålet stadig aktivt?? så kan jeg nok svare :D