Avatar billede donn Nybegynder
25. juli 2004 - 13:41 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Logitech trådløs tastatur (og mus) fungerer i BIOS men ikke i XP

Hej folks

Jeg er løbet ind i nogle problemer som jeg ikke har været udsat for før.

Mit trådløse keyboard og mus og pludselig stoppet med at virke i Windows XP. Det fungerer i både BIOS og DOS men ikke i XP. På modtage enheden lyser begge dioder som om det var tilsluttet. Jeg har en forestilling om at det kunne været en driver eller lign. efter som jeg ikke har nået at få disse færdig installeret siden seneste formattering...

Hvad kan jeg gøre? Jeg har som udgangspunkt ikke adgang til et keyboard med ledning, men kan nok skaffe et hvis det bliver nødvendigt.

Mvh

Donn
Avatar billede freehelp Praktikant
25. juli 2004 - 13:42 #1
Tryk lige på den knap der sidder under tasteturet eller tryk på den på remoten
Avatar billede Slettet bruger
25. juli 2004 - 13:42 #2
Har du det sat til i PS2 eller USB ?
Avatar billede donn Nybegynder
25. juli 2004 - 14:03 #3
Hey. Den lille knap erblevet maseret gentagende gange ;) Den sidder i USB og i PS/2 - som den i øvrigt har gjort hele tiden, men lige meget hjælper det. Jeg overvejedeom det kune være min USB controller for USB porten reagerer hverken på min Ipod eller mit kamera...
Hvis det skal fikses er det så nødvendigt at repere windows eller kan det gøres på anden måde?
Avatar billede freehelp Praktikant
25. juli 2004 - 14:11 #4
Der sidder både en knap på remoten og under tasteturet
Avatar billede donn Nybegynder
25. juli 2004 - 14:36 #5
Ja og en under musen...
Avatar billede freehelp Praktikant
25. juli 2004 - 14:38 #6
Det har du testet??
Avatar billede donn Nybegynder
25. juli 2004 - 16:34 #7
Ja kontakten var jo ikke problemet eftersom det fint fungerer i dos og Bios. Jeg har dog imidlertidigt løst problemet med en formattering.
Avatar billede freehelp Praktikant
25. juli 2004 - 17:57 #8
Husk at lukke spørgsmålet så
Avatar billede donn Nybegynder
25. juli 2004 - 19:38 #9
Vupti det havde jeg overset. Tak for interessen.