Avatar billede ubimin Nybegynder
25. juli 2004 - 11:37 Der er 3 kommentarer

GRPS mm

Har en Siemens 55S + HP 2210 PDA som idag køre GPRS problemfrit
i Danmark. Mit spørgsmål går på, hvad der skal til, for at kunne
bruge GPRS i udlandet og om der findes et sted, hvor man kan
se hvilke lande der bruger GPRS.
Avatar billede Spotgun Seniormester
25. juli 2004 - 12:07 #1
http://www.tdcmobil.dk/portal/erhverv/international/gprs_roaming/index.jsp

Her er noget info fra TDC om hvilke lande der har GPRS.
Avatar billede pocketfreak.dk Nybegynder
25. juli 2004 - 22:44 #2
Bare husk at GPRS i udlandet koster 100+ kr. pr. MB og at opkaldsnumre af og til er anderledes. Har dog koblet mig på både i S, P og I inden for det sidste år ved at forsøge mig frem med lokale operatører.
Avatar billede scheel1133 Nybegynder
02. april 2005 - 11:51 #3
hej
jeg ved bare at jeg skal bruge opkaldsnummer *99¤ i stedet for *99***¤ i udlandet så virker det. jeg har telmore.