Avatar billede aagaard Nybegynder
24. juli 2004 - 23:56 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Rabat på computer

Denne tråd, er en seriøs tråd, og sådan skal den også tages.

Jeg vil hører om der er en venlig sjæl derude, som kan skaffe rabat på forskelligt hardware dele.
Der er nok nogle herinde, som ikke gider at skrive at de får rabat, da de nok ikke vil få noget ud af det. Men hvis der nu var en alligevel. I tænker nok også, at i ikke kender mig.. Men Hvis der nu var en venlig sjæl derude kunne få rabat..

Hvis det er muligt og i ikke vil have det ind i denne tråd må i meget gerne maile mig på stivan@stivan.org

P.S Gerne seriøste svar!
Avatar billede rkhdk Nybegynder
25. juli 2004 - 00:07 #1
hvor meget rabat taler vi om? 10%, 15% eller mere?

De fleste forhandlere er til at "snakke" med, hvis du køber alt hos Dem.
Jeg køber min hardware personligt hos 1 eller 2 forhandlere og de er til at "snakke" med da De ved at jeg kommer igen, hvis de kan lever til en ordenlig pris.

hvis du vil have rabat, så mød personligt op hos forhandleren, det er den bedste måde at kunne "snakke" om prisen.
Avatar billede esben_aaberg Nybegynder
25. juli 2004 - 00:11 #2
Det med rabat er en sjov ting! Vi har en lagermand der ofte spørger om hvormeget vi vil have i rabat, og efter han har fået et svar, sætter han prisen på varen. Hvilket resultere i at prisen bliver den samme uanset hvormeget rabat man har fået!
Så mit bud er at du ikke er ude efter rabat hvor prisen er høj, men det er den biligste pris du er ude efter.

Du går ikke helt gal i byen ved at bruge www.edbpriser.dk!
Avatar billede aagaard Nybegynder
25. juli 2004 - 00:42 #3
Jeg havde overvejet dette:

www.stiv4n.dk/Fremtidsmaskine.php
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2004 - 14:14 #4
Meld dig ind i forbrugerliv.dk - så får du rabat på en hulens masse  + hardware.
Avatar billede johnstigers Seniormester
25. juli 2004 - 14:14 #5
(det er gratis)
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. november 2004 - 13:42 #6
john_stigers >> Jeg er medlem der. Undskyld jeg først svarer nogle mdr. senere.
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. november 2004 - 13:44 #7
Tror bare jeg lukker tråden igen.
Avatar billede aagaard Nybegynder
09. november 2004 - 13:44 #8
/Lukket