Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:09 Der er 17 kommentarer

USB-frontpanel

Jeg har før købt sådan nogle frontpaneler (5.25") med 2 USB-porte, man så connecter til USB-riserne på bundkortet.
Nu står jeg og skal bruge sådan et panel, men kan ikke finde et sted, jeg kan købe det. Det skal helst være til front.

Nogen, der kender et sted?
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:13 #1
I computer City kan du købe en der giver dig 2 * usb 2 porte.. det er dog et pci kort så det bliver bag på kabinettet..
Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:16 #2
Du mener, at den optager en PCI-plads i bagenden af kabinettet, ikke? Dem har jeg fundet, men hele ideen er, at have portene i fronten for hurtig tilslutning af kamera mm..
Avatar billede driis Nybegynder
24. juli 2004 - 18:18 #3
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:18 #4
ohh :)... ok, leder lige efter en til fronten 2 sec... :)
Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:20 #5
-> driis
Mjah... men 175 kr er i overkanten. Det er kun USB-portene, jeg skal bruge. De plejer SVJH at koste ca 40 kr.
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:22 #6
BOR NOGLE HULLER OG LAV DIN EGEN, GØR DET SELV KALDER MAN DET! :) :) :) :)
Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:26 #7
-> hrvig
*LOL*
...Så mangler jeg bare 2stk USB-kabler riser->hun og nowed Gaffatape.
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:27 #8
:)
ved det, men tror altså ikke det er muligt at få en 5,5 " front med kun usb porte til under 175,-
Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:28 #9
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:30 #10
ved du hvad lille ven.. jeg tror jeg har fundet hvad du mangler :)
http://www.proshop-direkte.dk/ShowProduct.aspx?prodid=17724
Du må jo bare vente til den kommer på lager :) :) :)
Avatar billede tubber Juniormester
24. juli 2004 - 18:31 #11
Hvad for et bundkort har du ?

Det er nemlig ikke alle bundkort der understøtter det......
Så skal man ud i noget tivoli med at lave stik og ledninger og ind gennem kabinettet fra bagsiden.....
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:33 #12
haha, tror han er sikker på at det understøtter det :)
ellers er han da lidt af en sjov klovn :-)
Avatar billede tubber Juniormester
24. juli 2004 - 18:34 #13
Hvis dit mobo understøtter det har jeg en du kan købe for en hund.

Der er 4 usbstik (2 usb 1.1 og 2 usb 2.0) samt lyd og mic til front.....
Men der er ikke noget ved det hvis dit mobo ikke understøtter det
Avatar billede tubber Juniormester
24. juli 2004 - 18:36 #14
hrvig: ja du griner nok, men det er nu ikke alle der ved det, men bare tror det er noget alle computere kan.....

Og det skader ikke at spørge, der er jo nogen der stiller spg til 200 pt. fordi skærmen er i sort og så er stikket bare ikke sat i.......
Avatar billede cykellapper Nybegynder
24. juli 2004 - 18:36 #15
USB 1.1 risers på bundkortet er standard, så hvis man har panelet, passer det!
Jeg må smutte nu, men tak for hjælpen. Deler points ud/diskuterer køb i morgen.
Go' weekend!
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:37 #16
yep :)
undskyld jeg griner, men det var altså ikke ondskabsfuldt..
bare sån lidt stemning kalder jeg det :)
Avatar billede hrvig Nybegynder
24. juli 2004 - 18:38 #17
yep! go' Weekend!!