Avatar billede dellevela Nybegynder
24. juli 2004 - 17:46 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

java applet fejl

hej eksperten jeg ved ikke om det er en fejl på jeres side eller om det er min computer der er noget ivejen med.

for en dag siden fik jeg en helt ny computer helt tom, som jeg så installerede win 2000 på. netværket og internettet køre som det skal. men når jeg går ind på eksperten kan jeg ikke se den øverste menu. den skriver bare at der er en fejl. min eksperten ser sådan her ud(http://www.younk.dk/exp.jpg), hvad skal jeg gøre for at få den til at virke igen? er det noget java eller hvad er det?

på forhånd tak!
Avatar billede Slettet bruger
24. juli 2004 - 19:13 #1
du kunne jo prøve med en anden java,opdate windows.
www.znn.dk
Avatar billede thesurfer Nybegynder
24. juli 2004 - 19:35 #2
Avatar billede dellevela Nybegynder
24. juli 2004 - 20:04 #3
hjalp ikke men bare glem det findet et andet forum!