Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
24. juli 2004 - 16:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Problemer med mus

Hejsa!

Jeg har Windows XP og en Microsoft Intellimouse 3.0 (USB). Problemet ligger i, når jeg starter min computer og den så når ind i windows - har jeg ingen kontakt til musen (den lyser ikke) og kan derfor ikke bruge den.. Hvis jeg derefter piller USB stikket ud, og sætter det i igen - så fungerer den!

Når min skærm går i power save mode, kan jeg ikke "vække" den ved at bevæge musen (selvom jeg har fjernet hak i "Allow the computer to turn off this device to save power" under USB root hub..

Er der nogen der kan hjælpe mig med dette problem?!

På forhånd tak!
Jesper Christiansen
Avatar billede re-flex Nybegynder
24. juli 2004 - 16:30 #1
Se om der er kommet nye drivere til din mus eller til din USB porte.

De skal enten finde hos bundkort producenten eller hos chipset producenten.
Avatar billede jesperchristiansen Nybegynder
07. marts 2005 - 16:20 #2
lukker