Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
24. juli 2004 - 12:26 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

100procent cpu forbrugt, samt fejlmeddelelsen "shutdown 1min"

har ingen ide'er eller noget som helst, hvis der sidder nogen som kender til lignende problemer søger jeg med lygte efter deres ekspertise..
100procent cpu forbrugt, samt fejlmeddelelsen "shutdown 1min"
pfh tak
Avatar billede sukos Juniormester
24. juli 2004 - 12:35 #1
jahh, det er noget "gammelt" virus-noget.
Husker desværre ikke lige hvordan du fixer det, men prøv i virus-kategorien, (eller hvad den nu hedder!)
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2004 - 12:37 #2
MsBlast.exe eller en variant har du fanget.
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2004 - 12:38 #3
Har du ikke din firewall aktiveret?
Avatar billede ttakahotboy Nybegynder
24. juli 2004 - 12:47 #4
min firewall er aktiveret... :S men fatter hat af det, og ved ikke hvordan jeg for lortet til at forsvinde...
Avatar billede peet-49 Novice
24. juli 2004 - 12:49 #5
Hent Stinger-slå systemgendannelse fra-scan systemet med stinger-hent de sidte opdateringer fra microsoft.