Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juli 2004 - 21:07 Der er 7 kommentarer

Sisoft Sandre 2004 Benchmark Prob

Hmmm jeg har det spørgsmål om der er andre der har problemer med at køre benchmark, som ikk viser de resultater den egentlig skulle vise....??

Jeg har sat et raid system op på mit ASUS P4C800 bundkort med 2 stk. Western Digital Raptor 36 G 10.000 Rpm..

Men som programmet viser sg den under DISC BENCHMARK vise 90 Mb/s.. men min viser kun 6 0 Mb/s.. Raid, burde være sat rigtigt op... Raid 2+0 Stribe (Performance)
Avatar billede thaufer Nybegynder
23. juli 2004 - 21:09 #1
Jeg har også haft problemer med programmet HDTach som laver misvisende resultater med raid. Her var der ydermere tale om SATA.
Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juli 2004 - 21:12 #2
Tænkte specifikt mere med Sisoft...Men kender i andre til Raid tests???
Avatar billede thaufer Nybegynder
23. juli 2004 - 21:14 #3
Well, jeg kan ikke sige andet end at det tilsyneladende er en API fejl imellem windows og programmet. De taler tilsyneladende ikke ordentligt sammen, hvilket giver en fejl i begge programmer. Dine diske kører sansynligvis hurtigt nok. Hvis de kun kørte 6mb/s ville du opdage det hehe ;)
Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juli 2004 - 21:18 #4
hehe!:.. og resultaterne er desuden meget forskellige... først 53 Mb/s så 69 Mb/s... og så nogen gange kan den ikk køre den!!!:-s Sære benchmark program!!!!
Avatar billede kontrol Nybegynder
23. juli 2004 - 21:29 #5
Jeg har/havde også problemer med sisoft 2004, 2*wd raptor 10.000o/min i raid 0. Jeg scorede 49.000, så prøvede jeg med 2003 versionen som gav moi over 70.000.

Underligt
Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juli 2004 - 21:30 #6
Hvor downloader man den gamle version???
Avatar billede kelroy Nybegynder
23. juli 2004 - 21:35 #7
Derudover skriver den nogen "The test file is too fragmented (25 fragments) Defragment drive is to fully!".. hva det end betyder gad jeg godt ha svar på???