Avatar billede severuz Nybegynder
23. juli 2004 - 17:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Uslettelig fil og desktop spørgsmål

hej

har lige et par problemmer jeg håber at få hjælp til!

1. Jeg har fået en fil ned der er uslettelig... også selvom jeg starter min com. i fejlsikret! nogen der har oplevet lignede eller ved hvordan filen skal håndteres?

2. jeg har win xp og har desktop billed inde men teksten under i ikonerne er omgivet af en rektangel i farven under desktop billedet i dette tilfælde blå. Jeg har ledt over alt men kan ikke finde ud af at slå det fra men har set på andre computere at det er muligt. hjælp!

På forhånd tak...
Avatar billede resist Nybegynder
23. juli 2004 - 17:09 #1
Prøv at slette filen med Dr. Delete: http://www.spywarefri.dk/tipsogtricks.htm#dr.delete
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2004 - 17:12 #2
2. Højrklik på Denne Computer-egenskaber-avanceret-ydeevne-indstillinger- flueben i - brug skygger til ikoner osv. Hvis det er det du efterlyser?
Avatar billede severuz Nybegynder
23. juli 2004 - 20:25 #3
tak lige det jeg havde brug for! super!
Avatar billede magictouch Nybegynder
23. juli 2004 - 20:26 #4
Fint:)
Avatar billede resist Nybegynder
23. juli 2004 - 20:28 #5
Og filen er slettet?